عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

عکس های سونوگرافی ماه هفت

1393/8/8 0:33
708 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های عزیز دلم که از سونوی 26 هفتگی دارممحبت

من عاشق این عکستم مامانی نشستی داری دستاتو میخوری!!!

اینم صورت نازنینت که مثله عروسک میمونی مامان قربون چشمات برممحبت

 

پسندها (3)

نظرات (6)

خانوم گلی
8 آبان 93 1:19
سلام مهناز جون........... وااااااااااای انقده خوشهال شدم وقتی دیدم قراره مامان شی و همسن خودمی... دوست دارم دنبالت کنم...با تبادل لینک موافقی مامانچه جون؟
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نه ؟؟ حتما من هم بسیار خوشحال شدم که شما رو دیدم
خاوم گلی
8 آبان 93 2:51
چرا بیداری شما؟ بابا استراحت کن...چهار روز دیگه نی نی بیاد میگی کاش میخوابیدممممممممممم ...اخه باید بعدا بیدار باشی
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
انقد در طول روز میخوابم که شبا دیگه خوابم نمیبره!!!
خانومچه
8 آبان 93 23:57
سلام عزیزم...شبت بخیر... میگمااااااا منم نی نی وبلاگی شدم....هووووورااااااا اگه تونستی ی سر بیا پیشم خانومی..
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم چشم حتما بهت سر میزنم
خانوم گلی
8 آبان 93 23:58
عزیزم کامنت قبلی من بودم...یادم رفت بگم بهت...
مامان ریحان
10 آبان 93 11:55
سلام ختم قران داریم یه سر بزن
فرشته كوچولوي ما
18 آبان 93 23:01
سلام عزيزم ، چه عكساي قشنگي از گل پسرت داري ، خدا حفظش كنه شما مشهدي ، آره؟؟ خخخخ از اسم دكتر سونوت فهميدم سرويس چوب سيسموني رو از كجا گرفتي و چند شد ، ممنون ميشم جواب بدي
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت اره مشهد هستم هنوز سرویس چوب نگرفتم و خودمم موندم چی بپیرمو از کجا ویرانی نسبت به سناباد بهتر بود فکر میکنم از اونجا بگیریم