عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

لحظه هاي من طعم انتظار ميدهد. هفته36

1393/10/21 0:36
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

بعد از همه مشکلاته کم آبی بلاخره به وضعیت مطلوبمون رسیدیمniniweblog.com

و حجم مایع آمنیوتیک 10 شد

وشما حسابی توپولی شدی

وزن شما 2800 بود

سر خوش و خوشحال از این ماجرا رفتیم پیش دکتر

اما با فشار بالایه مامان مواجه شدیمcrying emoticon

و خانم دکتر گفت دیگه نمیشه ریسک کرد

فقط تا هفته 37 برسونیم نی نی رو تا خیالمون کاملا راحت باشه

بعد پایان دوران بارداری

عزیزم ایشالله تا چند روز آینده بغلمیniniweblog.com 

همین روزهای اخر مراقبه خودت باش

من سپردمت دسته خدای مهربون خودش مراقبته گلم

 خیلی دوست دارم عزیزه دلم

پسندها (5)

نظرات (4)

مامانی علی
21 دی 93 1:59
سلام مامان نازی جون مبارک مبارک انشاا... سالم سالم نی نیت بیاد بغلت جونم وقتی اومد حسابی از طرف من و علی پس با این اوصاف باید سزارین شی و از زایمان طبیعی خبری نیست
مامان ریحان
21 دی 93 10:59
ان شالله که امیر مهدی عزیز بدون هیچ مشکلی دنیا بیاد و عکسهای نازشو برامون بذاری،منم باورم نمیشه به آخرش رسیدم خیلی زود گذشت اونقد که هنوز تو شوکم که یه ماه مونده به دیدار من و دخترم، دلم برای این روزها تنگ میشه اما خب دیگه بچه های عزیزمون جاشون تنگه و باید به این دنیا بیان
نوشین
21 دی 93 18:33
مامان نازی جون عزیزم وزنه گل پسری خوبه گلم به نظرم بقیش دیگه قسمته که تو کدوم هفته به دنیا بیاد انشاا... آخر این هفته بغلش میکنی و تمام محبتتو براش میزاری تا بزرگ بشه به قول مامانا دامادش کنی گلم عکسای گل پسری رو یادت نره برام بزاری مواظبه خودت باش
مامانی
21 دی 93 22:16
سلام مامان نازی خوبی عزیزم به سلامتی تورو خدا موقع زایمان برای من مخصوصا دعا کن بااااااااااااااااشه