عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

سونوگرافی اول ماه هفت

1393/8/5 14:30
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم چند وقتی بود که زیر دلم گهگاهی درد میکرد و کمر دردم هم دوباره برگشته از اونجایی که خانم دکتر هم مسافرت رفته و نبود من هم یه دکتر معمولی رفتم واسم سونوگرافی نوشت تا برم چک کنم ترسیدم شما پایین باشی مامانی

گفتم حالا که میرم سونو یه جایی برم که بابا رو هم راه بده داخل و بابایی هم شما رو از نزدیک موقع تکون خوردنت ببینه

واسه همین رفتم پیشه اقای دکتر ویکتور کیاوش که هم سی دی سونو دوبعدی رو میداد هم همراهی داخل اتاق سونو راه میدادzwanger19.gif

خیلی معطل شدیم تا نوبتمون شد اما بلاخره رفتیم و اقای دکتر که خیلی هم صبور بود شما رو کامل به مانشون داد و بابایی هم حسابی ذوق کرده بود که شما رو میدید خدا رو شکر مشکلی ند اشتی و همه چی خوب بودو نگرانی من هم بی مورد بود

یکم شک داشتم و گاهی میترسیدم نکنه سونو اول تعیین جنسیتت اشتباه باشه و شما دختر شی؟ منم که همه چیو برات پسرانه خریدم اما خب خاطرم جمع شد چون اقای دکتر موچولی شما رو هم بهمون به طور واضح نشون داد و خاطرمون جمع شد که آقا پسره ما هستی

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

نوشین
6 آبان 93 12:40
سلام مامان نازی جون برای منم نی نی پایین پایینه البته دکتر گفته تو ماهای بالاتر کم کم خودش میره بالا خیلی اذیت میشم راستی به منم گفته پسر میترسم لباسا رو دستم باد کنه
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام نوشین جون البته دکتر به من گفت خوبه و پایین نیست سونو هم طول سرویکس رو گفت 36 و گفت خوبه اما پیاده روی یه ذره طولانی تر میشه به شدت کمر درد و دل درد دارم ایشالله به خوبی و سالم به دنیا بیان هم دردها فدایه یه تار موشون! نه عزیزم ایشالله که درسته و نی نی شما هم همونیه که سونو گفته