عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

آهای فریاد فریاد عزیزم داره میاد!!!هفته 37

1393/10/21 15:22
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هیچی دیگه نصفه شبی اومدم بگم نی نی من عشقم امیر مهدی امروز قراره بیاد بغلم ایشاللهبغلمحبت

دکتر انتخاب زایمانو به عهده خودم گذاشت و منم طبیعی رو انتخاب کردم البته با القای درد زایمانیخطا

واسم دعا کنیدمحبت

منم اگه قابل باشم و اسه همه مامان های منتظر و همه اونایی که نی نی تو راه دارن دعا میکنم موقع زایمان

مخصوصا مامان نوشین و مامان ریحان و مامانه دوقلو ها و بقیه

ایشالله دفعه بعدی با عکسایه گل پسریم بیام

التماس دعا بای بای

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مامان ریحان
22 دی 93 13:23
ان شالله نی نی بسلامتی دنیا بیاد و زایمان راحتی داشته باشی و با خبرهای خوش بیای پیشمون منتظریم
مامانی
22 دی 93 20:54
نازی جون از خوشحالی
مهربوون
22 دی 93 23:04
زایمان خوبی داشته باشی خانومی .... براتووون دعا میکنم
مامانی علی
23 دی 93 2:09
به سلامتی خانومی داره میاد آره نازی جان حسابی دعا کن که هرکی نی نی نداره خدا جون بهش بده عزیزم امیدوارم بتونی و طبیعی زایمان کنی منم عاشق زایمان طبیعی بودم که متاسفانه نتونستم و آخرش سزارین شدم.با زایمان طبیعی آدم بیشتر احساس مادر شدن رو درک میکنه
نوشین
23 دی 93 10:03
مبارک باشه مامان نازی جون انشاا.... الان که من دارم مینویسم گل پسریت بغلت باشه از طرف من ببوسش خیلی دوستون دارم ممنونم گلم که به فکرمی قربونه محبتات زودی عکس گل پسری رو برامون بزار
مامان روژينا
24 دی 93 16:45
به سلامتي نازي جون منتظريم با عكس و خاطره زايمان مراقب خودت باش
عاطفه و بهزاد
25 دی 93 8:25
مبارك باشه ما منتظر عكساي ني ني ناز هستيم
مامانی علی
26 دی 93 14:28
وای مامان نازی زودتر بیا و عکس پسر طلات رو بذار ببینیم این جیگر جون رو
♥ایدا♥
28 دی 93 22:24
سلام خانمی به ما هم سر بزنید خوش حال میشم