عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

چکاپ هفته 35

1393/10/7 2:01
593 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حجم مایع آمنیوتیک

سونوی امروز حسابی امیدوار کننده بود

و فهمیدم تکونای وحشتنناک امیر مهدی واسه خوشحالی زیادش بوده

بچم آب نمیدیده وگرنه شناگر ماهری بودهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وزن گل پسرم2370

حجم مایع آمنیوتیک 9

بیوفیزیکال پروفایل 8 از 8

وموقعیت جنین سفالیک

سن حاملگی 34 هفته و 5 روز

البته سرم تراپی همچنان ادامه دارد

 
 
 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

نوشین
7 دی 93 9:06
سلام وای چقدر خوشحال شدم خدا رو هزار مرتبه شکر
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله کوچولویه شما هم به خوبی و خوشی بیاد توی بغلت
مامان پارسا
7 دی 93 9:26
سلام دوست عزیز، مادر شدنتون رو تبریک میگم، ان شاالله که صحیح و سالم دنیا بیاد و در آغوشش بگیرید و بشه همه دنیاتون. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
باشه عزیزم حتما
مامانی علی
7 دی 93 14:28
سلام خانومی مبارک باشه هزار ماشااله امیر خان تپلی هم هست بازم بهمون سر بزن لینکت کنم؟خبرش رو در وبلاگم بده اینم برای نی نیت راستی تاریخ زایمانت کی؟
مامان پریناز
8 دی 93 13:48
اخی عزیزم دلم خدا رو شکر .خیلی خوشحال شدم.ایشا لا دیگه هیچ مشکلی نداشته باشین.
مامان نی نی
13 دی 93 9:09
سلام، چه وبلاگ نازی دارید . یه خواهشی ازتون دارم پسرم جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم. حتما عزیزم