عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

هفته 27

1393/8/11 18:38
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانniniweblog.com

امسال محرم من تنها نیستم و هرجا میرم شما هم با منی مامان جون

امسال با هم دوشب رفتیم روضه و شما هم حسابی فک کنم عزاداری کردی

دیگه حسابی بزرگ شدیniniweblog.com مامان و تکونات حسابی قابل مشاهده استniniweblog.com منو باباniniweblog.com میشینیم و به شما نگاه میکنیم مثه ماهی این طرفو اون طرف میری و ما حسابی کیف میکنیم وقتی حسابی ذوق زده شدیم شما یه لگد هم واسمون میپرونی که کاملا کیف کنیمniniweblog.com وقتی لگد میزنی یه سمت شکمم کاملا بالا میاد و حسابی لذت میبرم با این حس خوبniniweblog.com شکمم حسابی ترک خورده اما فدای سرت شما سالم باش مهم نیست این نیز بگذردniniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان
16 آبان 93 20:44
ماشالله خدا حافظش باشه
مامان پریناز
27 آبان 93 13:01
سلام مامان نازی عزیز ممنون که به وبلاگ ما سرزدین. خیلی جالبه شما هم تاریخ بارداریتون دقیقا با من یکیه. فکر کنم میتونیم دوستای خوبی باشیم و از نظرات هم استفاده کنیم. بخصوص که نب نب هر دومون پسره. من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم لینکمون کنید.
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی امیدوارم خودمون و نی نی هامون دوستای خوبی واسه هم باشیم