عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

21 هفتگی

1393/7/3 0:06
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانمحبت

خیلی وقته که میام برات بنویسم اما نمیشهغمناک اما امشب واسه خاطره تکون هایی که میخوری حتما باید بنویسم محبت

مامانیم زیادی شیطونی میکنی پسره من فک کنم حسابی شیطون بلا باشه اخه 21 هفته که گلم هنوز سنی نیست که شما اینطوری لگد بزنی الانم حسابی داری از خجالتم در میای البته بیشتر شبها شروع به کار میکنی کلا ساعت کاریت با من یکی نیست تا من میام بخوابم شما انقدر لگد میزنی که مجبور میشم بشینم پای تلوزیون یا یه جوری سر خودمو گرم کنم تا اروم شی وبعد من بخابم برنامه هرشبمون همین شده اما عیب نداره نفس مامان من امده هر اذیتی ازجانب شما هستمخندونک 

مامانی فقط میخام سالم باشی و سالم به دنیا بیای تا باشه از این اذیت ها عاشق تکون خوردناتم شاید بهترین حس زندگیم باشه یهو یه طرف شکمم میپره بالا کیف میکنمو باهات کلی حرف میزنم دستمو میذارم روت و باهم حرفای مادرو پسری میزنیم

اما هر موقع بابا دستشو میذاره رو شکمم تا اون هم از تکون ها و اعلام وجود شما لذت ببره ارومه اروم میشی و به محض برداشتن دست بابا یه تکون میخوریو فک کنم تو دلت یه نیشخندی هم به بابا میزنی که اذیتش کردی!!!

عزیز من بهترین تجربه های زندگیمو با تو دارم

                       

نفسم شما این هفته اندازه  هویج شدی!

پسندها (2)

نظرات (0)