عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

ماه ها

1393/7/3 1:40
433 بازدید
اشتراک گذاری

یه مشکل بزرگی که دارم همیشه هفته و ماه بارداری رو قاطی میکنم چون خودم به هفته میرم جلو وقتی یکی میپرسه چند ماهته قاط میزنم اینو تو یه وبلاگ دیگه دیدم برداشتمش تا همیشه جلو چشمم باشه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هفته 1 تا 4 : ماه اول
هفته 5 تا 8 : ماه دوم
هفته 9 تا 13 : ماه سوم
هفته 14 تا 17 : ماه چهارم
هفته 18 تا 21 : ماه پنجم
هفته 22 تا 26 : ماه ششم
هفته 27 تا 30 : ماه هفتم
هفته 31 تا 35 : ماه هشتم
هفته 36 تا 40 : ماه نهم

پسندها (1)

نظرات (1)

محدثه
3 مهر 93 10:42
سلام خانمی چه مطالب جالبی نوشتی منم اولای بارداریم خیلی اذیت شدم اما الان همه چیز خوبه ایشالله که نی نی هامون سالم و صالح باشن هفته دیگه سونو ان تی دارم واسمون دعا کنید
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی ایشالله سونو ان تی تونم خوب باشه و نی نی تون سالم به دنیا بیاد