عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

20 هفتگی و صدای قلب

1393/7/2 23:48
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

امروز صبح با هم رفتیم مرکز بهداشت پیشه دوست مامانیم واسه چکاپ پروندم تو بهداشت

اگرچه قبلا صدای قلبتو تو مطب دکتر هم شنیده بودم اما اونجا خیلی مدتش کم بود و از اونجایی که با خانم امیدوار تو بهداشت تعارف نداشتم گفتم بذارین صدای قلبه کوچولومو بشنومniniweblog.com ایشون هم بابا جونتو صدا کرد اومد تو اتاق و موبایلمم گرفتو صدای قلبتو ضبط کرد عزیزم قلبه قشنگت انقد تند میزد که از شنیدن صداش سیر نمیشدمniniweblog.com

بابایی هم که برای اولین بار میشنید حسابی ذوق کرده بود تا اینکه خانم امیدوار گفت بسه دیگه زیادی ذوق کردین و ما دیگه صداتو نشنیدیمغمناک دوست داشتم یکی از اون دستگاه هارو میگرفتم و دائم تو خونه صداتو گوش میکردمخندونک

حیف که عملی نبود

بعد از این که این ارزو رو کردم تو اینترنت این دستگاه رو دیدم و فهمیدم که ارزوم عملیه!!!محبت

عشقه مامان این هفته اندازه یه موز شده

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)