عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

اسم پسرم؟؟

1393/6/19 1:38
342 بازدید
اشتراک گذاری

پسره من از امروز قراره با اسمه خودش صدا بزنمشمحبت تا قبل از تعیین جنسیت امیر مهدی رو خیلی دوست داشتمبوس اما چند تا مورد واسه بزرگیش داشت از اونجایی که دوست داشتم اسمه بچم قشنگ باشه ومناسب بزرگیش هم باشه کمی واسه امیر مهدی بودن تردید دارم

1- اینکه وقتی بزرگ شی یا امیر اقا یا مهدی اقا صدات میکنن و من دوست ندارم اسمتو نصف کنن

2- میترسم تو محیط مدرسه یا دانشگاهmehdiصدات کنن ومن حیفم میاد اسم به این زیبایی خراب بشه

اما فعلا تا موقعی که اسم اصلیت تصویب نشه میخوام همون امیر مهدی صدات بزنم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zahra
18 آبان 93 20:22
سلام عزیزم.وسایل خوشگلی واسه نی نی خریدی .مبارکش باشه.امیدوارم این سه ماه اینده رو بخوبی پشت سرهم بذاری و نی نی خوشگل ونازتون بیاد بغلت.واسه منم دعا کن عزیزم
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله نی نی شما هم سالم به دنیا بیاد