عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

هفته 29 و...

1393/9/4 9:52
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان niniweblog.com

این چند روز حسابی خودتو واسه مامان و بابا  لوس کردی!!!

از روز شنبه تکونات کم شده بود و مث قبل که شکم مامانو با مشت و لگد بمبارون نمیکردی

تا یکشنبه عصر صبر کردم شاید دوبار ه راه بیفتی اما بازم فایده نداشت مامانی

رفتم بیمارستان جای خونه مامانی اعظم تا صدای قلبتو بشنوم خاطرم جمع شه اونجا هم گفتن ضربان قلبش خوبه ولی واسه تکوناش و اینکه خیالت راحت بشه یه سونو برو

رفتیم سونو  و اونجا تازه فهمیدم حدسم تو این سه هفته گذشته درست بوده و کیسه آبم کمی نشتی داشته!!

عشق مامان شما تو بی آبی افتاده بودی واسه همین تکون نمیخوردی کلی دلم واست سوخت

من قبلش به دکتر گفتم حس میکنم کیسه ابم مشکل داره اما  گفت نه مشکلی نیست و خیالاتی شدی

جواب سونو رو بردم همون زایشگاه بیمارستان امام حسین دکتر خودم که اونجا نبود اما دکتر کشیک حسابی منو ترسوند که همین الان باید بستری بشی اگه تا دو روز دیگه بهتر نشدی باید ختم حاملگی بدیم!!!!

اخه شما هنوز 29 هفته بیشتر نداشتی!!!

دکتر هم راحت گفت عیب نداره بچت تو دستگاه میمونه 7 ماهشه!!!

خودمو کنترل کردم جلو دکتر اشک نریزم و گفتم میرم بیمارستانی که دکتر خودم هست بستری میشم

وقتی از در زایشگاه میخواستم بیام بیرون دکتر دعوام کرد بشین کجا داری راه میری وضعیتت خرابه بشین همراهیت ویلچر بیارهzwanger9.gif... اومدم بیرون  اونجا بود که تازه بغضم ترکیدniniweblog.com

بابایی سریع رفت خونه و دفترچه و ازمایشهامو برداشت منم با باباییه خودمو مامان رفتیم بیمارستان بنت الهدی زایشگاه بنت الهدی با دکتر تماس گرفتن و اونم نیاز به بستری ندید و چهار تا سرم داد که شب در میون بزنم و دو تا آمپول برای تکمیل ریه عزیز مامان و گفت باید تا یه هفته استراحت مطلق باشم niniweblog.comو مایعات زیاد بخورمniniweblog.com تا ببینیم ترمیم میشه یا نه!!

شب خیلی سختی بود و حالا هم منتظرم تا ایشالله حالمون خوب بشه عزیزم تو هم تلاشه خودتو بکن تا ایشالله تا اخر این 40 هفته رو راحتو بی دردسر بگذرونیمniniweblog.com

دیشب هم سردرد شدیدی داشتمو دوباره تشریف بردیم بیمارستان تکون های شما رو بادستگاه چک کردن و نوار قلبتو گرفت که الحمدلله حالت خوب بود عزیزمniniweblog.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ریحان
5 آذر 93 18:14
ان شالله تا هفته 40 پسرگلت تو دلت بمونه و به موقع دنیا میاد عزیزم مراقب خودتون باشید
مامان پریناز
9 آذر 93 13:46
اخی عزیز دلم نگران نباش و مواظب خودتو نینی ک.چولوت باش و خوب استراحت کن ایشالا بدون مشکل این چند هفته باقی مونده رو سپری کنی.
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم مواظب خودتو نی نی باش
نوشین
12 آذر 93 13:16
خدا رو شکر عزیزم که حالا بهتره