عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

جنسیت وروجکم مشخص شد هفته 19

1393/6/19 0:32
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان بلاخره بعد از 19 هفته انتظار فهمیدیم عشق ما یه پرنسس  زیباست یا یه سناتور محبوب؟

تعیین جنسیت نوزاد

امروز از صبح نه تنها من بلکه همه استرس داشتن تا شما رخ بدی و ما تکیفمون مشخص شه هرکی یه نظری میداد و اصلا نمیتونستیم از روی نظراته دیگران جنسیتتو حدس بزنیم مامانجون( مامانه مامانم) میگفت دختره خاله زهرام میگفت خدا کنه دختر باشه ثنا( دختر خالم) واسه دختر بودنت بی تابی میکرد  علی ( داداشیم) طبق سونوگرافی خودش ( دستشو روی شکمم میذاشت) و میگفت دختره

اما اون طرف ماجرا: بابا جون( باباییم) میگفت پسره مامان اعظم ( مامانیم) طبق خوابی که همون اول دیده بود میگفت پسره و متین (داداشم) واسه اضافه شدن یه پسر به تیمه خودشون منتظر بود و صادق( پسر خاله) به شدت غیرتی بود و میگفت باید پسر باشه تا بعدا دخترت داداش داشته باشه و مواظبش باشه!!

اینایی که نام بردم امروز خونه مامانییم دعوت بودن نهار و همه مشتاق نتیجه سونو

منو بابا هم فقط از خدا میخواستیم سالم باشی

و اما سونوگرافی ساعت 3:30 رفتیم مطب دکتر بماند که چقدر دستگاه سونو رو روی شکمم فشار داد و از درد اشک میریختیم ارومو و بی صدا خانم دکتر بداخلاق هم هیچی بهم نمیگفت تا اینکه توی صحبتاش با منشی واسه تایپ نتیجه سونو فهمیدم شما از لحاظ انومالی سالمی و اینکه سناتور کوچک من اقا پسری

خدا رو شکر کردم و از مطب اومدم بیرون کلی واسه بابا ناز اوردم و بعد تو یه اقدام سریع گفتم شما پسری و بابا هم خدا رو شکر کرد

از مطب دکتر با بستنی سنتی اومدیم خونه مامانیم شیرنی هم از مراسم نامزدی دیشبه عمه جون مریم( خواهر شوهرم) اضافه اومده بود و اورده بودیم!!!خندونکخنده وجنسیته نی نی ایندمونو به همه گفتیم و البته به مهمونها دایی حسینمم اضافه شده بود

خوشکله مامان : گر نگهدار من انست که من میدانم

                        شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

امیدوارم همیشه سالم باشی پسره مامان

راستی عزیزم شما این هفته اندازه یه گوجه فرنگی بزرگ شدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)