عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

هفته 18

1393/6/14 16:01
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

عشق مامان نمیدونم شما تنبلی یا من ازت پر توقع؟!! اخه تنها کاری که بلدی واین روزها خیلی بیشتر انجامش میدی اینه که خودتو تو شکمه مامان سفت میکنی و خودتو برام لوس میکنی مامان قربونت بشه خیلی منتظرم تا جنسیتت مشخص شه و زودتر با اسم واقعیت صدات بزنم

من اين روزها

حسابي تو را كم دارم

درون ِ لحظه هاي منتظرم

و اين روزها انگار

اصلن نميشود به اين فكر نكنم

كه چقدر برايم عزيزي

هر چند ميدانم...

پر از يك عالمه شيطنت ِ كودكانه اي

و من پر از يك عالمه سخت گيري مادرانه

حواست را جمع كن ...كودكم

بيرون از آن دنيا

در اين دنيا

بايد براي زندگي ، لبريز از انگيزه باشي.

دنياي اينجا با دنياي اكنون ِ تو فرق دارد... مادر

من تازگي ها كشف كردم

تو آنجا كه هستي ... ميخندي .. اشك ميريزي..

و پلك هاي كوچكت را باز و بسته ميكني...

احساس ميكنم داري خودت را پيدا ميكني.

كاش زودتر صورتت را ميديدم

صورت قشنگ كودكانه ات ،

حتما شبيه اركيده ها زيباست

راستي خبر داري؟

يك قسمت از تمام ِ دغدغه هاي روزانه

آرامش خيال كردن ِ حضور ِ توست .

يك قسمت ِ بزرگ.

پيوند ما ادامه دارد ...

مثل اصيل ترين سلسه هاي انساني

من مادر توام

تو كودك مني

حتا وقتي بزرگ شوي

باز هم تو كودك مني...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز مامي كارن
14 شهریور 93 17:13
۱۶هفته كه جنسیت ني ني معلومه خانومي
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
اره عزیزم معلومه حتی 13 هفتگی هم معلومه اما دکتر واسم ننوشت گفت هفته 19 با سونو سلامت جنین با هم برو که خیلی سونو نرفته باشی