عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

میتوانم؟؟

1393/6/9 0:35
372 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم یه وقتایی شک میکنم

شک به توانایی های خودم  بابایی همیشه میگم تو با یه کلمه نمیتونم خودتو از همه چیز راحت میکنم اما یه وقتایی با همه تلاشم نمیتونم

نمیدونم میتونم الگوی خوبی واسه کودکم باشم مادری که خودش تا دیروز کودکی میکرده میشه مادر باشه؟؟

مامان خواستمت به خواستنت هم فک کردم خوب فک کردم که باید از خیلی چیزها بگذرم و با همه این فکر هاه از خدا خواستمت

دیگه باید شیطنت های کودکانه رو کنار گذاشت

خیلی وقته مامان دیگه لاک نزده نمیخام لحظه های خوبی که منو تو خدا داریم با لاک زدن فاصله بیفته

دیگه واسه مامان گل سرهای رنگی رنگی و بچه گانه خوب نیست

مامانی منم با تو دارم بزرگ میشم میخام یه خانوم باشم هم رفتارام هم فکرام میخام بهترین مامان دنیا باشم که در اوج مامان بودنniniweblog.com هم بتونیم با هم شیطونی کنیم وروجکم

خلاصه عشقه مامان خوب مامان بابایی نصیبت شده!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه ع
9 شهریور 93 10:14
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدی خدا محافظ نی نی باشه ان شاا.. بارداری شیرینی رو هم شما هم ما سپری کنیم