عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

حرکات وروجک

1393/6/4 3:28
255 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان کارهای جدید یاد گرفته هفته پیش دوشنبه عمه جونش عروس شد وسط مجلس عشق مامان خودشو سفت گرفته بود به حدی که زیر دلم درد گرفته بود کلی باهات صحبت کردم تاراضی شدی یکم شل کنی شکمه مامانو عشقم حرکتی نمیکنی که من حس کنم فقط سمت راست شکمم خودتو سفت یکنی اما دیروز حس میکردم داری تو دله مامان اب تنی میکنی اخه واسه اولین بار سمت راست شکمم سفت شد اخه  شما همیشه مامانی چپ بودی ولی فک کنم شیطونیهات داره شروع میشه

منو بابا مجتبی یه لحظه هم از فکرت بیرون نمیایم وهمیشه حواسمون بهت هست بابایی دیگه داره حسودیه منو فعال میکنه!!(شوخی میکنم مامان)

حتی اگه حالم خوب نباشه به زور میوه یا غذا رو میذاره دهنم ومیگه تو سیر شدی بچم هنوز گشنه ست!

خلاصه مامانی خیلی روزهای شیرینی رو میگذرونیم تو جمع خانواده سه نفرمون تموم ارزوم سلامتی تو وباباست

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (0)