عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

پایان چهار ماهگی

1394/3/7 11:47
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

واسه چهار ماهگیت دیر مطلب گذاشتم اخه رفته بودیم مسافرت

واکسن چهار ماهگیتو 21 اردیبهشت زدیم خیلی استرس داشتم که تب کنی یا اذیت شی مخصوصا که 24 قرار بود بریم مسافرت و اگه اتفاقی میفتاد سخت بود اما خدا رو شکر شما مثله همیشه اقا بودی و اذیت نکردی مامانو

 

in ham moshkel jadid farsi tayp nemishe

chekap 4 mahegi;

vazn;8/150

ghad;67

 

پسندها (2)

نظرات (4)

ĸoѕαr
16 خرداد 94 20:00
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
مامانی علی(زینب)
17 خرداد 94 11:18
سلام نازی جان چقدر ماه شده پسرت ببوسش از طرف من چقدر دیر به دیر به روز میشی؟
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری اره نت دم دستم نیست متاسفانه ممنون به من سر میزنی
مامان فاطمه
3 تیر 94 17:25
سلام خوبی؟ پسر گلت خوبه؟ من یه مدت مشکل سیستم داشتم ، ان شالله همیشه خوب و خوش باشید عزیزم
مامان الی...
10 تیر 94 10:47
سلام. ماشاالله به این پسر ناز، چقدر تپلیه. پسر منم خیلی تپل و چاق بود. به ما هم سر بزنید. خوشحالمون میکنید.