عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

امیر مهدی دوست نداره بخوابه!!

1394/2/17 13:15
745 بازدید
اشتراک گذاری

شما اصلا دوست نداری رو زمین دراز بکشی و وقتی بیداری حتما باید نشسته بگیریمیت که همه جا رو ببینی اما وقتی مامان کار داره مجبوره چیکارت کنه؟؟ تو صندلی غذا میشونمت  تو اشپزخونه تا هم منو ببینی هم من کار هامو بکنم

بعضی و قتها هم جلو تلوزیون

پسندها (2)

نظرات (4)

دومین جشواره کتابهای صوتی
23 اردیبهشت 94 10:08
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشواره تولید کتابهای صوتی کودکان و نوجوانان دعوت بعمل می آید. همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری"ما را پذیرا بوده و ما را در اجرای این برنامه یاری فرمائید.
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:36
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
nilia
6 خرداد 94 22:46
سلام دوست خوبم میشه یه خواهشی بکنم اگه میتونی به نی نیمون که در جشنواره نی نی طبیعت شرکت کرده رای بدی ممنون میشم لطفا عدد1به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مــــن
7 خرداد 94 11:45
میشه بهم رای بدین خانوم... خواهش میکنم...به رای شما نیاز دارم اگه میشه کد 90 رو به 1000891010 اس ام اس کنین من قدردان زحماتتون میشم