عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

سفر نامه

1394/3/16 17:44
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سفرنامه امیر مهدی یه خورده طول کشیدچشمک

بعد از واکسن 4 ماهگی گل پسر ما 24 رفتیم مسافرت به سمت شهر های شمالی ایرانمحبت

هوا خیلی عالی بود مخصوصا واسه امیر مهدی نه گرم بود و نه سردتشویق

پسرم دوتا دندون تو مسافرت در اورد یکی 4 ماهو8 روز و یکی دیگه هم 4 ماه و 11 روزتشویق

عکس های گل پسری که همش دستم نبود بذارم فقط چند تا شو میذارم

قبل از مسافرت تو صندلی ماشین برای اولین بار گذاشتمش ببینم میشینه یا نه که الحمدالله راحت نشست و اذیت نکردمحبت

این هم چمدون ناز پسر اماده رفتن به مسافرت مامانی ترسو همش فک میکرد شما لباس کم میاری تو سفر واسه همین انقد لباس برداشته بودم که هر روز یه دست لباس عوض کردی و بازم تموم نشدخندونک

پسرم تو ماشین همیشه خواب بود مثه گهواره بود براش اگه بیدار بود بازم گیج بود مث اینجا

امیر مهدی  و اقا جون

اقا پسر تا دوربین میبینه یه حالتی با صورت در میاره که نمیشه ازش عکس گرفت

بقیه عکس های مسافرت رو بعدا میذارم

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی علی(زینب)
10 تیر 94 11:27
سلام خانومی. کار خوبی کردینرفتین سفر یکم بزرگتر بشه سفر سخت میشه دوربین میبینه اینجوری میکنه خیلی با نمک میشه بوووووس برا پسر ناززززززززز
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به ما سر میزنی از موقعی که پست گذاشتم میخام واست تو وبلاگت نطر بدم اما متاسفانه باز نمیشه
مامانی علی(زینب)
10 تیر 94 14:50
سلام عزیزم فدای سرت . یه نظرت اومد برام نمیدونم چرا بعضی مواقع برای منم اینجوری میشه.نمیشه نظر گذاشت.
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
من ف میکنم مشکل از سیستمه خودم باشه ممنون به ما سر میزنی