عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

جشن تولد یکسالگی

1394/12/18 10:57
811 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد امیر مهدی جون که دو ماه پیش برگزار شد اما مامانی انقدر درگیر بود که وقت نکرد عکساشو بذاره الان هم وقت نیست از شیطنت های شما که تمومی نداره بگم فقط عکس های تولد رو میذارم توضیحاتش سر فرصت

واسه تولدت خیلی نقشه کشیده بودم اینهایی که درست کردم نصفه نقشه هام بود بقیش وقت نشد ایشالله سال بعدمحبت


پسندها (4)

نظرات (3)

biiitaaa
20 اسفند 94 22:30
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
خانومچه
6 فروردین 95 14:47
اخیییی تولدش مبارک..دامادش کنی الهییییی چقدر زود یکسال گذشت؟😞انگار همین دیروز بود عکس تازه دنیا اومدشو گذاشتی
شادمهر کوچولو
27 اردیبهشت 95 8:45
سلام امیرمهدی جووووون تولدت مباااااااااااااااااارک خیلی خیلی قشنگ بوووووووووود دست مامان باباییت درد نکنه