عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

هفته 17

1393/5/31 16:49
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر کوچولوی من!

این روزا همه میگن شما دخملی! قلب البته من شوخی میکنم ولی واقعیتش اینه که ميخوام بزرگ كه شدی بشی مونس مامان  و جاي خواهر نداشته ام رو پر كنی. وای که دلم قَنج میزنه برای اینکه بشینی روی پاهام و موهای نازت رو برات شونه کنم.. ببافم.. .....البته چیزه دیگه ایی نمونده 17 شهریور وقت سونوگرافی دارم واسه تعیین جنسیتت هرچی باشی منو بابایی عاشقتیم وبی صبرانه منتظره اومدنت هستیم

موی بلند کودک شانه زدن بافت مو دختر

پسندها (1)

نظرات (0)