عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

هفته 35

1393/10/6 4:05
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

بله گل پسری بازم شما مامانو کشوندی بیمارستان!سکوت

امروز ساعت 2 حسابی سرگیجه داشتم از ترس فشار بالا رفتم بیمارستان که متوجه شدم فشارم پایینه و 8 رو 6 بود

اومدیم خونه یه چای نبات خوردم داشت حالم بهتر میشد که یهو نزدیکای معده و جای دنده هام به شدت درد گرفت نه میتونستم بشینم نه بخوابم حسابی کلافه شدم و مامان اعظم و بیدار کردیمو با بابایی رفتیم بیمارستان دوباره nstگرفتیم و گفتن شما مشکل نداری و از معدم هست عزیز مامان پاهاتو کردی تو معدم و حسابی فشار میاری!!niniweblog.com

و گاهی هم تو دنده هام لگد میزنی و منم یه جیغ بنفش میکشم!!!

شلوغ کاریهات زیاد شده و صبر مامان هم حسابی کم خیلی خسته شدم مامان جون دیگه از روز شماری گذشته دارم ساعت شماری حتی دقیقه شماری میکنم همش منتظرم 36 هفته بشی تا ببینم بعدش دکتر چی میگه واسه موندنت تو شکم مامان یا اینکه باید بیای بغلمGemini

وقتایی که درد دارم و اذیتم همش میگم کاش همون 36 هفته به دنیا بیای اما حالم که بهتر میشم دلم نمیاد و میگم نه باشه هرچی بیشتر بمونی بهتره

فردا دوباره نوبته سونو دارم و وقت دکتر ایشالله که آب کم نشده باشه و رو همون 8 ثابت مونده باشه

خوابم نمیبرد جیگر گوشه مامان یعنی نمیذاری بخوابم یا خودتو سفت میکنی یا یه لگد عجیب میزنی کمرمم حسابی درد میکنه و خوابیدن سخته

اما بازم خدارو شکر شما لگد بزن اصلا تو دنده و معده بزن فقط منو نگران نکن خاهشاniniweblog.com

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان شادمهر کوچولو
6 دی 93 9:16
سلام عزیزم خیلی وبلاگت زیباست و خیلی این هفته های آخر سخته...خدا خودش به سلامتی و سرعت این روزها رو بگذرونه تا نینی هامون زودی بیان تو بغلمون...راستی با افتخار لینکتون کردم...شادمهرم خوشحاله که دوست خوب و جدیدی پیدا کرده
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخار ماست
نوشین
6 دی 93 9:33
عزیزه دلم مامان نازی جون خیلی سخته این همه نگرانیو هی بیمارستان رفتنا گلم امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره و تو سونو آب داخل کیسه کم نشده باشه گلم برات دعا میکنم .کم مونده دیگه گل پسریتو بغل کنی انشاا.. صحیح و سالم میاد پیشه مامانو باباش
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله هممون نی نی هامون سالم بیان بغلمون بقیش فدای سرشون
مامان ریحان
6 دی 93 10:45
معلومه پسری نمیذاره بخوابی منم دیشب از سوزش معده خوابم نبرد اما فدای سر دخترکم ان شالله گل پسرت به وقتش میاد بغلت عزیزم و آب کیسه هم به اندازه نرمال رسیده
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ایشالله عزیزم با دعای شما دوستان
مامانی علی
7 دی 93 14:34
وای که حق داری بگی وروجک چقدر شیطونه این قند عسلی این بیا بیرون که حسابی پدرت رو در میاره علی من عاقل بود
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
عشق من هم عاقله عاقله شیطون من عاشق کوچولوهای وروجک و شیطونم بچه باید شیطونی کنه قربونش بره مامانش