عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

26 هفتگی گل پسرم مبارک

1393/8/1 18:34
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام جوجوی ناز مامان.....گل پسرم خوبی؟؟Balloons

 

الهی مامانی قربون گل پسرش بشه....niniweblog.com

 

خدا جونم بازم شکرت....شکرت که من26 هفتس با پاره تنم دارم زندگی میکنمniniweblog.com خدایا توی

 

هفته های باقیمونده هم مراقبمون باشششششششGemini

 

عشق مامان...عمرم شما هم با دستای ناز کوچولوت واسه مامان واسه بابا مخصوصا واسه

خودت دعا کن

 

خب و اما....هفته پیش سالگرد شروع زندگی مشترک من و بابایی بود ...خدایا شکرت که در اولین سالگرد

عشقمون یه عشق دیگه هم پیش ما بود

هفته پیش روز سالگرد زندگی مشترکمون به مناسبت ازدواج عمه مریم و اقا محمود خانواده بابایی رو دعوت کردیم خونمون که از بعضی از هنرنمایی هام عکس گرفتم!!! خندونکچشمک

ژله تزریقی

ژله خورده شیشه

موس شکلاتی

سالاد مخلوط کلم ( شامل کلم و کالباس و نخود فرنگی و ذرت و سس)

سالاد کلم و کاهو

توپک سبزیجات دفعه اول بود درستیدم خیلی خوشمزه بود

ازبقیه غذا ها عکس ندارم اخه موقعی که اومدن مهمونها تزیین کردم و ضایع بود جلو خودشون عکس بگیرم!! مث ندید پدیدها!!!!خندهخندونکچشمک اما رولت گوشتم هم خوشگل بود و هم خوشمزهخوشمزه

 

 

26هفتگیت مبارک.........انشاالله تولد 25000000000000000000000000 سالگی

 

قربونت برم.....niniweblog.com

 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

راستی عزیزم میدونی این هفته قدت  اندازه یه پیازچه شده؟

Gifs Animés double coeur 9

 

Gifs Animés je taime 38
 
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ریحان
2 آبان 93 10:48
سلام عزیزم ان شالله 14 هفته باقی مونده رو هم بسلامتی سپری کنی و ناز پسری رو بغل کنی
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله شما هم نی نی تون سالم بیاد پیشتون