عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

پایان سه ماهگی

1394/1/29 12:02
1,785 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سه ماهگیش تموم شد

روز به روز امیر مهدی بزرگتر میشه و من هم روز به روز عاشق تر!

این روزها ... گاهی صد بار دست های امیرمهدی را می گیرم و نگاه می کنم . به
ناخن هایش ، بند های انگشتانش و به پوستش نگاه میکنم و می بوسمشان ...
  انگار خدا را در مشت های کوچک پسرم پیدا کرده ام . به چشم های او بوسه می زنم .به لبانش چشم میدوزم
  با او بازی می کنم و در آغوشش می فشارمش .

 

 

 «آرام درگوشش میگویم  می دانی چرا خدا تو رو به من داد ؟

برای این که روزی هزار بار ازاو تشکر کنم ...»

چکاپ سه ماهگی گل پسرم

قد 65

دور سر 40

 وزن 7/200

اقای دکتر معموری کاملا از همه چیز راضی بودنو گفت خیلی خوب رشد کردی عشقم

عکس های سه ماهگی

مراحل دست خوردن پسرم اول دستشو میاره بالا خوب نگاهش میکنه بعد همزمان دهنشو باز میکنه دستشو میبره تو چشمش!!! تازه میفهمه اشتباه شده و میبره دستشو تو دهنش بعد هم خوشحالی میکنه حسابی ذوق زده میشه

این عکس هم دوباره همون مراحل دست خوردنه البته اینبار عصبانی شده چرا دستش تو دهنش نرفته و با عصبانیت داره به دستش نگاه میکنه

پسرم لختی شده

تلاش برای سینه خیز رفتن

خوشحالی بعد از سینه خیز

این روزها پسر خوش خنده منتظره تا نگاهش کنی و بخنده

دوباره خنده

 منتظره تا بخنده

این بار ذوق

فشن شدن پسر توسط پدر

حمام

اشتیاقش برای بازی با عروسک های تخت

در اخر هم سال 94 مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی علی(زینب)
29 فروردین 94 18:09
الهی فداش. چه عکسایی چقدرم بزگ و ماه شده خداهفظش کنه نازی جان