عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

بلاخره گل پسرم اومد بغلم

1393/11/1 23:20
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من بلاخره زایمان کردم با همه سختی ها بلاخره ناز دار مامان اومد بغلم

روز دوشنبه 22 دی از صبح ساعت 6 بستری شدم واسه طبیعی امال متاسفانه یا خوشبختانه نتونستم طبیعی زایمان کنم  و ساعت 4:5 سزارین شدم به روش بی حسی اسپاینال که خانم دکتر گفتن خدا رو شکر که سزارین شدی چون به شدت چسبندگی جفت داشتی و اگه طبیعی زایمان میکردی باید دوباره کورتاژ میشدی

گل پسرمم خیلی آقاست البته همه از گریه بچه مینالن من از خواب زیادش روزها خوابه و توپ بلندش نمیکنه شب ها بیداره بیداره!ً!

بعدا میام و خاطرات زایمان رو هم مینویسم

عکس های پسر مامان

روز اول بیمارستان

روز سوم

عکس های دیگه اش هم الان وقت نشد ایشالله بعدا

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مهربوون(محیا)
2 بهمن 93 0:07
آخییییی عزیزززززم ... قدم نو رسیده مبارررررک.... چه خوابیههههه
مامانی علی
2 بهمن 93 0:28
سلام عزیزم وای که گل پسرت چقدر ماهه انشاا... دامادش کنی جونم
مامانی
2 بهمن 93 18:25
سلاااااااااام گلم خسته نباشی ایشا... که دعا برای مارو فراموش نکردی قدم پسمل گلتم مبارک خدا حفظش کنه خیلی ناز خوابیده بوووووووووووووووس
مامان روژينا
4 بهمن 93 11:59
تبريك ميگم نازي جون انشا اله به سلامتي ، خوش قدم باشه گل پسرت عزيزم نگران بي خوابي هاي جوجو نباش كه همه همينن ، روژيناي منم تازه يك هفته از شب زنده داري تا صبح دست برداشته و شبا دو سه ميخوابه ، خداروشكر خوبه روزا ميخوابه ميتوني كمي استراحت كني فقط حتما سر دو يا سه ساعت بهش شير بده كه بعضي دكترا ميگن نوزاد قندش توي خواب ميافته اگر دير شيربخوره
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
]چشم عزیزم ممنون از راهنماییت
مامان شادمهر کوچولو
7 بهمن 93 15:35
عزیزم قدمش مبارک باشه به سلامتی دوست جون شادمهرم به دنیا اومد البته 3 روز از شادمهر بزرگ تره