عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

پایان شش ماهگی امیر مهدی جون

1394/5/14 23:36
832 بازدید
اشتراک گذاری

كوچك رويايي ِ من

 

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

 

به عشق من به تو شك كند.

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...

 

حاجتي به استخاره نيست

 

عشق ما ... عشق من به تو

 

عشق تو به من

 

يك پديده است ...

با این همه تا خیر پایان شش ماهگی پسرم رو کامل میکنم

گل پسر خیلی وروجک و شیطون شده کل خونه رو طی میکنهراضی البته نه با چهار دست و پا پشت سر هم تند و سریع غلت میزنه و همه جا میره و همه چیو میگیره تا بخوره سینه خیز هم خیلی کم میره بیشتر عقبی میره اما اگه بخواد چیزیو بگیره به سشمت جلو هم کمی حرکت میکنه رو دستاش پسری بلند میشه شکمشو از رو زمین با هزار زحمت بلند میکنه و میاد رو زانو اما خسته میشه یهو میفته تنبله خوشگله مامانمحبت

غذا خیلی خوب نمیخوره غذایه مخصوص دوست نداره غذا های خودمونو بیشتر دوست داره

هرکی به پسری بگه دست بده سریع دست میده بهش خوشگلم

غریبی میکنه وقتی غریبه میبینه از شوهر عمش هم خیلی میترسه و تا شوهر عمه میاد جیغ زدن امیر مهدی شروع میشهخندونک

هرچیزی که ببینه اقا پسر حتما باید بخورش و مزشو امتحان کنه کنترل و تلفن همراه هم که اصلا نباید ببینه و گرنه مصیبتیه خندونک

تو ماشین هم که تمام حواسش به بیرونه و بادقت همه جا رو تماشا میکنه اگه روشو سمت بابایی و فرمون کنم که سریع میخاد بره وفرمونو بگیره بخوره

عکس های شش ماهگی

امیر مهدی بلاخره یه راهی پیدا کرد تا وقتی داره با چادر بازی میکنه تلوزیون هم ببینه

بازیهای امیر مهدی

غذا خوردنش

خوابیدن گل پسر

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)