عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

چهلمین روز تولد پسرم

1393/12/8 9:58
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.روزی که خدا فرشته ای را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.

ازتو وزیباییهایت.

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

یک ماه و15  روز از آمدنت میگذرد

توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید همین روزها غرق شوم...........

به مناسبت چهلمین روز تولدت

چکاپ چهل روزگی

وزن: 5 کیلو گرم

قد :55

دور سر :38

زردی هم الحمدالله کاملا از بین رفته

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فاطمه
10 اسفند 93 18:42
سلام عزیزم خوبی؟ امیرمهدی عزیز چطوره؟ خداروشکر که همه چیز خوب پیش میره، ماشالله خوب وزن گرفته شیرخودتو میدی؟ برا زردی دوباره بردی آز دادی؟ زردی یسنا آخرین بار 9 بود دیگه آز نداده به نظرم داره میاد پایین،راستی خیلی قشنگ نوشته بودی، واقعا این روزها خیلی قشنگن
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شکر خدا همه چی خوبه اره عزیزم شیر خودمو میخوره فقط برای زردی هم اخرین بار ازمایش امیر مهدی هم 9 بود دکتر قرص داد یه هفته قرص خورد الان الحمدالله خوبه خوبه ممنون که به وب ما سر میزنی
mamani
11 اسفند 93 2:25
Khoda hefzesh kone kheyli naze