عشقم امیرمهدیعشقم امیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
مامان وروجکمامان وروجک، تا این لحظه: 30 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
بابای وروجکبابای وروجک، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
عشق آسمونیه من وباباعشق آسمونیه من وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

امیر مهدی ثمره ی عشق ما

تولد یک ماهگی پسرکم

1393/11/24 1:46
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیر مهدی ناز پسرم یک ماهه شد یک ماه از با هم بودنمون گذشت

گلک مامان یک ماهه شدی  خیلییی زود این روزای شیرین گذشت نفسم  زندگیم با تو تازه زندگی شده! عاشقتم پسر ناز مامان اینم چنتا عکس ازین یک ماه شیرین تر از عسل:

گلکم قلب روزای اولی که به دنیا اومده بودی خیلی آروم و بی سر و صدا بودی نه گریه میکردی نه بیدار میشدی شیر بخوری به زور بیدارت میکردیم و شیر میخوردی اما حالا به موقع واسه شیرت بیدار میشی و اگه بهت شیر ندم حسابی به جیغ میندازی عزیزم منم که تحمل گریه هاتو ندارمو سریع بهت شیر میدم

شناختت از محیط بیشتر شده و در برابر صدا ها عکس العمل نشون میدی خنده های ناز تحویلم میدی گاهی اوقات با بابایی حسابی درد و دل میکنی و براش حرف میزنی ولی عوضش اون نگاهی که وقتی داری شیر میخوری تو چشای من میکنی تا حالا هیشکی ندیده  اون صدایی که واسه من درمیاری واسه هیشکی در نمیاری موقع شیر خوردن سفت انگشتمو میگیری و من دستتو بوسه بارون میکنم عزیز دلم عاشق اینی که بغلت بگیریمی و راه ببریمت البته تو بغل بابایی راحت تری تو بغل من دنبال شیر میگردی!چشمک

دیگه از کارهای پسرم این که از پتو به شدت بدت میادو مث مامان بابات حسابی گرمایی هستی تا یه رو انداز روت میندازم بیدار میشی یا با پاهای کوچولوت کنارش میزنی

عاشق تعویض پوشک هستی وهر وقت پوشکتو عوض میکنم حسابی کیف میکنی مثه این عکس

از حمام هم خیلی خوشت میاد و اصلا گریه نمیکنی تو حموم و با دقت نگاه میکنی بهمون

از صدای اب خیلی خوشت میاد

فرشته بهشتی مامان منو بابایی خیلی دوستت داریم

این هم بقیه عکسهای این مدت

جان مادر به که اینگونه زیبا مینگری؟؟؟!!!نگاه تو مرا مست میکند....

 

اینجا هم مامانی به خاطر بی خوابی شبانه صبح خوابیده و شما داری با بابایی حرف میزنی و خودتو شیرین میکنی واسش

این عکس هم بعد شیر خوردنت هست انقد خوردی که بی حال افتادی از خستگی مامان جون بعدش هم همون طوری خوابت برد فدات شم

یک ماهگیت مبارک عزیزم این هم چکاپ ماهانه ات

قد : 54

وزن :4 کیلو

دور سر :36

زردیت هم هنوز خوب نشده البته خیلی کم شده اما همچنان ادامه داره زردیت 9 شده هفته پیش ازت دوباره خون گرفتن گل مامان دلم واست کباب  شد وقتی بغلت کردم بعد خون گرفتن تا شیرت بدم هر چند لحظه تو چشام نگاه میکردی و بغض میکردی و بهم گله میکردی ببخشید مامانجون واسه سلامتیه خودت بود

ایشالله همیشه سالم باشی عزیزم

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامی آرزو
25 بهمن 93 23:34
سلام نازي جون به سلامتي چه تغيير كرده پسرمون !!! خدا حفظش كنه انشااله زردي اش هم زود زود خوب بشه و مامان گلش رو از نگراني در بياره قدش هم قد روژيناي من بوده تو يك ماهگي
ماما شادمهر کوچولو
26 بهمن 93 13:29
هزار ماشالله عزیزم چقدر بزرگ شده...یک ماهگیت مبارک...انشاءالله زودی هم زردیت خوب میشه پسر عسلی گل
مامان ریحان
28 بهمن 93 17:03
مبارک باشه یک ماهگی امیرمهدی جان